Каталог товарів
0 (800) 40 70 80
безкоштовно по Україні 0 (800) 40 70 80
Vodafone (050) 489 26 32
Kyivstar (067) 809 49 76
Години роботи:
пн - пт / 10:00 - 17:00

Умови гарантії

Умови гарантії

Досить часто у покупців виникають питання щодо подальшого гарантійного та сервісного обслуговування, а також щодо обміну або повернення придбаної техніки. На цій сторінці Ви зможете прочитати правила гарантійного обслуговування, обміну та повернення товарів.

З питань гарантійного обслуговування, Ви можете звернутися до сервісного менеджера за тел.


Гарантійний ремонт товару

Підтвердженням права на безкоштовне гарантійне обслуговування є чек та заповнений гарантійний талон виробника.

У гарантійному талоні обов'язково вказується: модель, серійний номер товару, гарантійний термін та дата продажу. В усіх гарантійних талонах є адреси та телефони авторизованих виробником сервісних центрів. Зазвичай їх багато і Ви можете вибрати зручний для Вас.

Товари, які мають гарантійний талон авторизованого сервісного центру, обслуговуються в сервісних центрах виробника! і товарний чек протягом усього терміну експлуатації товару.

Якщо у гарантійний період сервісний центр не зможе відремонтувати Ваш товар:

Якщо у гарантійний період виріб придбаний у нас вийшло з ладу з вини виробника і не може бути відремонтовано в авторизованому сервісному центрі - ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.

Для цього, будь ласка, надайте нам:

товар з повною комплектацією;

гарантійний талон;

документ підтверджує оплату;

висновок сервісного центру обов'язково з позначкою про те, що товар має «Суттєвий недолік»< /p>


Сервісний центр може відмовити у гарантійному ремонті у разі:

порушення безпеки гарантійних пломб;

< наявності механічних та інших пошкоджень, що виникли внаслідок навмисних або необережних дій покупця або третіх осіб; порушення правил використання, викладених в експлуатаційних документах; несанкціонованого розтину, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;

неправильне заповнення гарантійного талона;

якщо серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений.< /p>


Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:

природне знос чи вичерпання ресурсу;

випадкові пошкодження (дефекти, заподіяні клієнтом);

пошкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);

пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів);

пошкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням у мережі;

пошкодження, спричинені неправильним підключенням до електромережі;

пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання та підключення товару до інших виробів;

пошкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.

якщо було знято захисну плівку або пломбу з комплектуючих для мобільних телефонів і планшетів (наприклад: дисплейний модуль, сенсор, шлейф)


Відправка товару на повернення, обмін або ремонт з регіонів

Якщо Ви знаходитесь не в Києві, то можете відправити нам товар назад, попередньо повідомивши менеджеру причину повернення та спосіб відправлення. Повернення товару з регіонів України провадиться компанією Нова пошта.

Якщо Ви знаходитесь не в Києві, то можете відправити нам товар назад, попередньо повідомивши менеджеру причину повернення та спосіб відправки. Повернення товару з регіонів України провадиться компанією Нова пошта.

У посилці має бути:

письмова заява із зазначенням Ваших вимог на ім'я директора магазину; Завантажити бланк заяви 

товар (і всю його комплектацію);

копія товарного чека;

гарантійний талон;

акт технічного стану товару, виписаний Сервісним Центром (за потреби).

 

Зверніть увагу, якщо у посилці будуть відсутні необхідні документи для повернення товару, ми надсилаємо посилку назад без розгляду!

Увага! Перед відправкою товару на повернення, обмін або ремонт обов'язково зв'яжіться з менеджером!

Перед відправкою товару на ремонт, переконайтеся, що у Вашому місті немає авторизованого сервісного центру.

По з питань гарантійного обслуговування, Ви можете звернутися до сервісного менеджера за тел.: 0 (800) 40 70 80


Чабани Чабани, вул. Юності, 3
k 097 295 94 77
l 050 489 26 32
0800 40 70 80
office@avtonomenergo.com.ua
Насосне обладнання
Водопідготовка
Опалення
Техника климата и уборки
Альтернативна енергетика
Будівництво
Трубопровідна арматура
Автоматика та КВП
Пожежне обладнання
Баки та ємності
Бустерные станции