Умови гарантії
Умови гарантії
Досить часто у покупців виникають питання щодо подальшого гарантійного та сервісного обслуговування, а також щодо обміну або повернення придбаної техніки. На цій сторінці Ви зможете прочитати правила гарантійного обслуговування, обміну та повернення товарів.
З питань гарантійного обслуговування, Ви можете звернутися до сервісного менеджера за тел.
Гарантійний ремонт товару
Підтвердженням права на безкоштовне гарантійне обслуговування є чек та заповнений гарантійний талон виробника.
У гарантійному талоні обов'язково вказується: модель, серійний номер товару, гарантійний термін та дата продажу. В усіх гарантійних талонах є адреси та телефони авторизованих виробником сервісних центрів. Зазвичай їх багато і Ви можете вибрати зручний для Вас.Товари, які мають гарантійний талон авторизованого сервісного центру, обслуговуються в сервісних центрах виробника! і товарний чек протягом усього терміну експлуатації товару.
Якщо у гарантійний період сервісний центр не зможе відремонтувати Ваш товар:
Якщо у гарантійний період виріб придбаний у нас вийшло з ладу з вини виробника і не може бути відремонтовано в авторизованому сервісному центрі - ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.
Для цього, будь ласка, надайте нам:
товар з повною комплектацією;
гарантійний талон;
документ підтверджує оплату;
висновок сервісного центру обов'язково з позначкою про те, що товар має «Суттєвий недолік»< /p>
Сервісний центр може відмовити у гарантійному ремонті у разі:
порушення безпеки гарантійних пломб;
< наявності механічних та інших пошкоджень, що виникли внаслідок навмисних або необережних дій покупця або третіх осіб; порушення правил використання, викладених в експлуатаційних документах; несанкціонованого розтину, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;неправильне заповнення гарантійного талона;
якщо серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений.< /p>
Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:
природне знос чи вичерпання ресурсу;
випадкові пошкодження (дефекти, заподіяні клієнтом);
пошкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів);
пошкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням у мережі;
пошкодження, спричинені неправильним підключенням до електромережі;
пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання та підключення товару до інших виробів;
пошкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.
якщо було знято захисну плівку або пломбу з комплектуючих для мобільних телефонів і планшетів (наприклад: дисплейний модуль, сенсор, шлейф)
Відправка товару на повернення, обмін або ремонт з регіонів
Якщо Ви знаходитесь не в Києві, то можете відправити нам товар назад, попередньо повідомивши менеджеру причину повернення та спосіб відправлення. Повернення товару з регіонів України провадиться компанією Нова пошта.
Якщо Ви знаходитесь не в Києві, то можете відправити нам товар назад, попередньо повідомивши менеджеру причину повернення та спосіб відправки. Повернення товару з регіонів України провадиться компанією Нова пошта.
У посилці має бути:
письмова заява із зазначенням Ваших вимог на ім'я директора магазину; Завантажити бланк заяви
товар (і всю його комплектацію);
копія товарного чека;
гарантійний талон;
акт технічного стану товару, виписаний Сервісним Центром (за потреби).
Зверніть увагу, якщо у посилці будуть відсутні необхідні документи для повернення товару, ми надсилаємо посилку назад без розгляду!
Увага! Перед відправкою товару на повернення, обмін або ремонт обов'язково зв'яжіться з менеджером!
Перед відправкою товару на ремонт, переконайтеся, що у Вашому місті немає авторизованого сервісного центру.
По з питань гарантійного обслуговування, Ви можете звернутися до сервісного менеджера за тел.: 0 (800) 40 70 80